خواب عالم غریبی است.آن را به چشم وسیله ای برای استراحت نبینید.خواب وسیله استراحت مانند غذا خوردن به صرف سیری است...غذا را می شود به چشم دارو نیز نگریست.خواب را می توان به چشم تمرینی برای بالا رفتن در عالم عجیب نویسندگی نگریست...حتی اگر خواب شما بسیار معمولی است، حتما آن را یادداشت کنید...
همایون نوری پناه
ویراستار :
مهندس محسن اکبرزاده
اسفند ماه ٩٥
ما را در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33