برای دوستان علوم تجربی

خرید بک لینک

آن قدیم ها، جای دامپزشک یا در مرغداری بود یا ارتش یا گاوداری، اما با توجه به علاقه وافر شهرنشینان به انواع سگ و گربه و حتی اژدهای کومودور, بازار کار دامپزشکی قطعا بهتر از پزشکی است،ولی در ایران،دامپزشکی تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات است و امکانات و خوابگاه های وزارت علوم، کمی پایین تر از وزارت بهداشت است،اما دردسرهای پزشکی و رقابت و درگیری های شدید بین پزشکان، کمتر در دامپزشکی دیده می شود و دامپزشک عمومی هم حق جراحی دارد و خیلی نیازی به تخصص ندارد مگر فردی بخواهد از کشور خارج شود یا در کلینیک های دامپزشکی خیلی لوکس کارکند،دامپزشکی این روزها،بازار بهتری دارد تا پزشکی...


نویسنده:

همایون نوری پناه

ویراستار:

محسن اکبرزاده


کامبیز دیرباز و سرگیجه...

ما را در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:56

صفحه بندی