آمدن زین گاو بدچشم بدترین بلایی بود که بر سر ایرانشهر آمد.بنا بر نظر پروفسور دهقی دینکرت هفتم،کاملترین متنی است که درباره آسیب های وارده بر ایرانشهر سخن می گوید.درباره رسیدن آشوبگران گویند که خشن ترین مردم هرگاه فرمانروا شوند ابتدا به خانواده آسیب میرسانند.زندبهمن یزد درباره نشانه بد فرجام سده دهم سخن می گوید که ، دیوان گشاده موی پست تخمه، با سلاح سیاه حمله می کنند و ایرانشهر را به سم اسب ویران کنند....
همایون نوری پناه
ویراستار:
مهندس محسن اکبرزاده
پنجم اسفند ماه ٩٥
ما را در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59