فیلم لاک قرمز را سه بار دیدم. عالی است. یکی از بهترین فیلمنامه های سال های اخیر را دارد. و صورت و صدای پانته آ پناهی ها که تمامی انسان های حاشیه نشین را به یادم می آورد.کسانی که دیده نشدند ،کسانی که فقط آمدند،زنده بودند و رفتند...همین...فقط همین...فقط همین.
همایون نوری پناه
ویراستار :
مهندس محسن اکبرزاده
اسفند ماه ٩٥
ما را در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87