ما روانی ها

خرید بک لینک

این نوشته ام برخلاف سایر نوشته هایم نیازبه منبع دارد. منابعم در درجه اول کتب مرحوم پروفسور دادستان است و مصاحبه با مرد مسنیکه حدود هفتادسال سن دارد...نام ایشان دکتر احمدی است اما از آنجا که می ترسند به نظریاتفلان روانپزشک بر بخورد نام کامل ایشان را نمی گویم اما تحصیلکرده دانشگاه تهران است...بیماریروانی چند نوع دارد یک نوعش افسردگی ملایم است که من؛آلبرت؛جان؛زهراو...همه داریم....جنگ.داعش.جیشالعدل .پ ک ک.بمب گذاری .شارلی ابدو.سقوط جنگنده سوخوی ارتش روسیه درترکیه.تورم.بیپولی و...همه مردم جهان یا نوددرصد مردم جهان افسردگی ملایم دارند...این قرنی که مادرآن به دنیا آمدیم قرن بسیارچرت و پرتی است...من سی سال دارم...دکترا دارم ...خوشتیپم...امانمی توانم ازدواج کنم چون مغزم از بس بانوان عزیزاذیتش کرده اند مریض شده... بانوانمحترمی هم که با من دوست بودند انقدر از علم حرف زدم و چرت وپرت گفتم که فرار کردنداز دستم...حالم از این قرن به هم می خورد اما مهم نیست....پاییز که می آید عده بسیارزیادی از انسان ها درتمام دنیا از سهامداررنو تا وزیرکشورتا کارمند اداره پست دچار افسردگیمی شوند...افسردگی هیچ چیزی نیست زیرپایتان مثل سوسک لهش کنید ...اصلا به خودتان جو ندهیدکه آی و وای و بروم روانپزشک و لپونکس بخورم و مشروب بخورم و علف....این حرکات بدترمی کند اوضاع را...پارک بروید،اگرپارک دوست نداشتید سی هزارتومان.نصف ویزیت یک روانپزشکبدهید یک سازدهنی بخرید وعشق کنید....اما اگرچپ دست هستید .نمی توانیدجملات را به همربط بدهید.از پشت سر مرتب احساس می کنید کسی صدایتان می کند .در فامیل خونی سابقه خودکشیدارید(گفتم خودکشی این یادم افتاد که ایران اورژانس هوایی و موتورسیکلت آمبولانس وکلیشرکت خصوصی آمبولانس دارد ایرانی ها هم کمی کنجکاو هستند. پزشکی هم بسیارپیشرفت کردههم اکنون دربشاگرد وخاش هم پزشک متخصص هست...زمان مرحوم صادق هدایت نیست...دو بستهدیازپام می خورید یک هو سر وکله خاله عمو داداش سوپور سرکوچه پیدا می شود شما می مانید واستفراغ و پرمنگنات و سطل و قیف و...از ارتفاع هم بپرید آنقدرجراحی ارتوپدی پیشرفت کردهکه فقط بی دلیل شش ماه تمام بدنتان درگچ فرو میرود و ده میلیون تومان هزینه...)شما مستعدبیماری روانی شدید مانند شیزوفرنی هستید...اینجاست که شدیدا نیاز به روانپزشک دارید...بیمارستانمهرگان تهران درخیابان ولیعصر اورژانس تمام وقت روانپزشکی دارد و قطعا در تمام شهرهایکوچک و بزرگ ایران روانپزشک خوب پیدا می شود...اگر درفصل پاییز سه تا از نشانه هاییکه گفتم را دارید حتما به روانپزشک مراجعه کنید.



نویسنده :

همایون نوری پناهتهران

مترجم و ویراستار:

مهندس محسن اکبرزاده

مهرماه نود وپنج خورشیدی





کامبیز دیرباز و سرگیجه...

ما را در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 14:15

صفحه بندی