کامبیز دیرباز و سرگیجه

متن مرتبط با «سلیقه» در سایت کامبیز دیرباز و سرگیجه نوشته شده است

سلیقه

  • نیلوبلاگ

    ما ایرانی ها عادت داریم در تاکسی درباره سیاست واجتماع خود صحبت کنیم...عادت بدی هم نیست...شما از وضع و حال شهریزد با خبر می شوید وعزیز یزدی هم از وضع مثلا کیفیت نان در شهر کرج باخبرمی شود...تاکسی در ایران نوعی دانشگاه خودمانیست...من می شنوم ؛شما هم می شنوید که دکل نفتی گم شد یا فلان هواپیمای ساخت اوکراین کیفیت نداشت...بله قبول دارم...اما به غایت معتقدم بسیاری از مشکلات ایران از عدم وجود سلیقه درمیان مدیران میانی نظام ایجاد می شود...بنده به شخصه دست مدیر مخابرات شهررشت و یا xa0هر مقام دیگری درشه...

    ادامه مطلب